آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات پزشکی»درمان پای ضربدری در کودکان و بزرگسالان
درمان پای ضربدری در کودکان و بزرگسالان-pic1

درمان پای ضربدری در کودکان و بزرگسالان

کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی باتیس
پا ضربدری(ژنو والگوم)
بیماری پا ضربدری در بزرگسالان و کودکان یکی از شایعترین مشکلات در پاها می باشد.پا ضربدری، به حالتی گفته می شود که در آن زاویه بالای ساق پا به طرف داخل می باشد و زانوها در تماس بایکدیگر قرار میگیرند و مچ ها از هم دور می شوند. از عوارض این بیماری می توان به مواردی مثل سائیده شدن زانوها به یکدیگر به هنگام راه رفتن،تمایل کشکک ها به خارج و احتمال بروز نیمه دررفتگی درآن،خستگی زودرس به هنگام راه رفتن و دویدن،درد پشت ساق و جلوی ران، کوتاهی قد،آرتروز زانو زودرس و سائیدگی بیش از حد کناره داخلی کفش و ... اشاره کرد .درجاتی از این بیماری در کودکان 2-6 سال طبیعی است و خود به خود درمان می شود.
درمان این عارضه بسته به شدت و سن به صورت جراحی و بدون جراحی صورت می گیرد.برای درمان غیر جراحی پای ضربدری باید از درمان های ارتوتیک(وسایل کمکی) بسته به شدت ضایعه در مفصل زانو و یا پا استفاده کرد.پزشک برای اصلاح پای ضربدری استفاده از بریسه،ارتز کفش و کفی طبی را که در مرکز ارتوپدی فنی باتیس تولید می شود را توصیه می کند.گاهی تنها پوشیدن کفش طبی خاص به همراه یک کفی طبی کفایت می کند و در برخی موارد نیز نیاز است تا مداخله مستقیم از ناحیه زانو با استفاده از زانوبندهای طبی صورت گیرد.
مرکز تخصصی ارتوپدی فنی باتیس به پشتوانه سالها تجربه و با استفاده از روشهای نوین تشخیص و درمان عارضه های اسکلتی عضلانی یکی از به نام ترین و پیشرفته ترین مراکز ارتوپدی فنی در طراحی و تولید انواع زانوبند،کفش و کفی های طبی و سایر تجهیزات ارتوتیک در ایران و خاورمیانه می باشد.
آدرس : تهران - میدان ولیعصر – خیابان ولدی – روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 – واحد 18
تلفن : 021_88941088
09217658843
09120742847


آگهی دهنده: عرفان امجدیان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات پزشکی در تهران
آدرس: تهران- میدان ولیعصر- خیابان ولدی- روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 واحد 18
قیمت: -
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۲۳
بازدید: 228 بار
ایمیل: