آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات پزشکی»درمان هالوکس والگوس(انحراف انگشت شست)
درمان هالوکس والگوس(انحراف انگشت شست)-pic1

درمان هالوکس والگوس(انحراف انگشت شست)

کلنیک تخصصی ارتوز و پروتز باتیس
هالوکس والگوس(انحراف انگشت شست)
انحراف شست پدیده شایعی در انگشتان پا است و در 90 درصد موارد در زنان اتفاق می افتد. کجی شست پا را هالوکس والگوس می نامند.این بیماری ممکن است زمینه ارثی داشته باشد.پوشیدن کفش نامناسب مثل کفش هایی با پنجه تنگ و باریک و کفش های پاشنه بلند از مهم ترین علل ایجاد کننده این بیماری است.
در صورت عدم درمان این بیماری گاهی بر اثر فشار بر روی این برجستگی روی آن قرمز و دردناک می شود.هرچه این برجستگی بزرگتر می شود راه رفتن هم برای فرد مشکل تر می شود. به تدریج انگشت شست به طرف انگشت دوم منحرف شده و حتی ممکن است به زیر آن برود. پوست زیر پنجه پا به تدریج کلفت و دردناک می شود.ممکن است بر اثر فشار شست، انگشت دوم هم منحرف شود و به روی انگشت سوم برود. با شدید شدن انحراف شست، راه رفتن دشوار شده و بیمار دچار لنگش می شود، درد مزمن شده و ممکن است سائیدگی مفصل بوجود آید.
برای درمان این بیماری می توان از یک پد لا انگشتی حین فعالیت های روزانه استفاده کرد این وسیله ساده با قرار گرفتن بین انگشت شست و انگشت مجاور آن، فشار مستمر و خفیفی را به مفصل وارد کرده و تا حدی از تشدید انحراف جلوگیری می کند.یکی دیگر از راه های درمان این عارضه استفاده از اسپلینت شبانه است که با همان مکانیزم پد لا انگشتی مفصل آسیب دیده را بر خلاف جهت تغییر شکل ، تحت فشار قرار می دهد همچنین برای جلوگیری از تشدید این عارضه می توان از کفی های طبی و کفش های طبی پنجه پهن هم استفاده نمود.
کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی باتیس با در اختیار داشتن کادری کارازموده و با استفاده از متد روز دنیا اقدام به طراحی و تولید انواع اسپلینت های هالوکس والگوس و کفش ها و کفی های طبی نموده است . این مرکز با انتخاب شما بیماران محترم یکی از مراکز به نام و نمونه کشور در امر تولیدات ارتوز و پروتز به شمار می رود.
آدرس : تهران - میدان ولیعصر – خیابان ولدی – روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 – واحد 18
تلفن : 021_88941088
09217658843
09120742847


آگهی دهنده: عرفان امجدیان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات پزشکی در تهران
آدرس: تهران- میدان ولیعصر- خیابان ولدی- روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 واحد 18
قیمت: -
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۲۳
بازدید: 242 بار
ایمیل: