آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
انواع لامينيت-pic1

انواع لامينيت

لامینیت محبوب ترین روش برای اصلاح لبخند و در عین حال مؤثرترین آنهاست. در این مقاله به معرفی رایج ترین انواع لامینیت و مزایا و معایب هر یک میپردازیم.
کامپوزیت
کامپوزیت ها برای اصلاح عیوب جزئی و پر کردن فاصله بین دندانی مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع لامینیت ها ارزانتر از انواع دیگر هستند و دوره درمان کوتاه تری دارند. از معایب کامپوزیت ها میتوان به تغییر رنگ اشاره کرد اما با رعایت بهداشت دهان و دندان میتوان تغییر رنگ را تا حدودی کاهش داد.
لامینیت های سرامیکی
لامینیت های سرامیکی گران تر هستند اما زیبایی لبخند را چند برابر میکنند. این روش به چند جلسه مراجعه نیاز دارد تا دندانپزشک پس از قالب گیری و ساخت لامینیت ها، آنها را بچسباند. لامینیت های سرامیکی در مقابل تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند. از معایب این نوع لامینیت میتوان به قیمت آن و همچنین تراشیدن دندان قبل از چسباندن آن اشاره کرد.ترمیم لامینیت های سرامیکی در مقایسه با انواع دیگر نیز گرانتر میباشد.
لامینیت های فوری
لامینیت های فوری مابین کامپوزیت ها و لامینیت های سرامیکی قرار دارند. رنگ ها و اشکال مختلفی از این نوع لامینیت وجود دارد که دندان پزشک با توجه به رنگ و فرم دندان شما آنرا انتخاب میکند. مزیت لامینیت های فوری قیمت ارزان آنهاست. اگرچه آنها با توجه به نوع دندان ها ساخته نمیشوند اما یک روش خوب برای اصلاح فوری لبخند میباشند. لامینیت های فوری در مقابل تغییر رنگ مقاوم هستند اما دوام و پایداری لامینیت های سرامیکی را ندارند.
لامینیت های متحرک
لامینیت های متحرک یا چسبان جدید ترین روش برای اصلاح بدفرمی دندان است. شما میتوانید در مواقع لزوم لامینیت را چسبانده و لبخند خود را زیبا کنید. این روش برای افرادی که شرایط لازم برای انجام لامینیت یا ایمپلنت را ندارند بسیار مناسب است. در حالیکه لامینیت های متحرک یا چسبان یک روش خوب برای اصلاح عیوب دندان است اما یک روش درمانی نیست در نتیجه باید برای درمان آنها اقدام کنید.
http://parhamdentistry.ir


آگهی دهنده: alinejad
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات پزشکی در تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
به روز شده در:۱۳۹۶/۲/۳۱
بازدید: 304 بار
ایمیل: