آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات پزشکی»سفيد کردن دندان -2
سفيد کردن دندان -2-pic1

سفيد کردن دندان -2

لبخندتان ناخودآگاه بر افرادی که با آنها ملاقات میکنید اثر میگذارد. دندان های سفید احساس جوانی، زیبایی، سلامتی و شادی را منتقل میکنند. سفید کردن دندان یک روش مقرون به صرفه برای زیبایی لبخندتان است.
آمارها نشان میدهند که لبخند در روابط اجتماعی نقش بسیار مهمی ایفا میکند:
تقریباً همه بزرگسالان (99.7%) معتقدند که لبخند در روابط اجتماعی تأثیرگذار هستند. 96% باور دارند که لبخند زیبا میتواند باعث جذابیت بیشتر یک فرد شود.
دندانها در دوران کودکی سفیدتر هستند و با افزایش سن، رنگ دندان به دلایل مختلف تغییر میکند و تیره میشود. آنتی بیوتیک ها، مشکلات دهان و دندان، ژنتیک و ... برخی از دلایل تغییر رنگ دندان میباشند.
دو روش برای سفید کردن دندان وجود دارد:
روش حرفه ای توسط دندان پزشک و روشهای خانگی.
در روش حرفه ای توسط دندان پزشک، دندان ها در یک ساعت تا 10 درجه روشن تر و سفیدتر میشوند. این روش بسیار ایمن میباشد زیرا دندانپزشک به درستی مشکلات و خطرات احتمالی را میداند و اقدامات لازم جهت پیشگیری را انجام میدهد. نتیجه نهایی با توجه به رژیم غذایی یا اهمیت شما به بهداشت دهان و دندان تا حدود یکسال ماندگار خواهد بود.
روش خانگی نسبت به روش حرفه ای ارزانتر و کم هزینه تر است. برای روش خانگی محصولات زیادی مانند، ژل،چسب،خمیر دندان های سفید کننده و قالب های حاوی ژل در دسترس میباشد. مؤثرترین و بی خطر ترین محصول در این روش، خمیر دندان های سفید کننده میباشد؛ به عنوان مثال ممکن است اندازه قالب های حاوی ژل برای همه افراد مناسب نباشد در این صورت موجب آسیب به لثه فرد میشود. نتیجه نهایی این روش در مقایسه با روش حرفه ای ماندگاری کمتری دارد و مانند آن مطلوب نیست.
http://parhamdentistry.ir/


آگهی دهنده: maral alinejad
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات پزشکی در تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بازدید: 221 بار
ایمیل: